Betalningssätt
Betalning sker via Paytrail betalningsservice.Paytrail betalningsförmedlingsservice förmedlar din betalning till köpmannen. Paytrail är för dig ett säkert betalningssätt. Paytrail Oyj upprätthåller Paytrail-betalningsservicen. Beställaren bör vara myndig.

Produkterna samt leveranskostnaderna betalas i samband med beställningen. På nätet är betalning möjlig via följande banker: Nordea, Andelsbanken, Danske Bank, Tapiola, Sparbanken/POP, Handelsbanken, Ålandsbanken, S-pankki, Visa, Visa Electron, Mastercard.

Uppföljning av leveransen
När du gjort en beställning kommer du att få en orderbekräftelse till den e-postadress du uppgivit. Du kan även följa beställningen via ditt kundkonto.

Försäljningsområde
Produkterna som vi säljer i webshopen levereras i huvudsak inom Finland. Men nu går det även att beställa till Sverige! När du angiver Sverige som leveransland blir frakten 12 Euro. Ifall det är så att du vill beställa något som ryms i ett kuvert, in genom en postlucka, kan du skriva oss en e-post och så kan vi se över ärendet.

Leveranskostnader
Leveranserna skickas med posten, leveranskostnaden bestäms enligt paketets vikt och storlek och börjar från 5,90euro. Du kan även hämta (gratis) din beställning från butiken: Popana, Gustav Wasas gata 8, Ekenäs.

Leveranstid
Vi strävar efter att leverera beställningarna till posten under de 1-3 följande dygnen efter att vi emottagit beställningen. Vi strävar efter att hela tiden hålla vår webshop ajour med vår lagerstatus och uppdaterar webshoppen dagligen. Eftersom vi även säljer produkterna i den fysiska butiken kan det tyvärr ibland hända att produkten du beställt tagit slut. Vi är alltid i kontakt med er ifall produkten ni beställt tagit slut.

Retur av produkt
Du har 14 dagars returrätt på produkten. Den returnerade produkten bör vara oanvänd och hel. Tag alltid på förhand kontakt med köpmannen INNAN du vill returnera något. Returpaketet lämnas till Posten som Kundretur, vi står för returfrakten. Tillbakabetalningen sker alltid på samma betalningssätt som du använt vid köp. Vid retur av en del av beställningen returneras inte postavgiften.
OBS! Måttbeställda produkter så som tyger och vaxtyger kan inte returneras.

Leveransskador
Tyvärr händer det, även om vi packat produkten bra, att posten inte alltid kan leverera produkten utan att den fått skador. Därför ar det bra om du vid upphämtning av produkten genast kollar hur paketet ser ut och undersöker ifall paketet fått skador i leveransen. Gör en skaderapportering GENAST till posten ifall paketet skadats i leveransen. Tag också kontakt med oss så kommer vi överens om en leverans av en ny produkt.

Kontaktuppgifter:
Popana
Kungsgatan 7 A 1
10600 Ekenäs
Finland
anna@popana.fi
tel. 045 2091217

© Popana webshop | Created by WEBIFY for MR MEDIA